متن ترانه های آلبوم سردار اورتاچ Bana gore ask/20.yil|2014
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ|SERDAR ORTAÇ JƏNUBI AZƏRBAYCAN
وبلاگ فارسی طرفداران سردار اورتاچ
درباره وبلاگ


Serdar Ortac Yeni Album Bana Gore Ask/20.Yil Tum Muzik Marketlerde
نويسندگان

>Tanrım

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Aranjör : Tolga Kılıç

Mix : Özgür Yurtoğlu
Yaylı : Gündem
Perküsyon : Mehmet Akatay
Vokaller : Cihan Okan, Ercüment Vural, Sibel Gürsoy, Yeşim Vatan
Kayıt : Alican
Stüdyo : Marşandiz

Kapımda sevdan, gözümde yaşlar
Unutulur mu yaşanan aşklar
Ağarmaz artık başımda saçlar
Seni yanımdan ayırmam hiç

Kadere bir yemin ettim
Bana karışmaya korkar
Aşkımla tarihe geçtim
Bizi unutmayacaklar

Tanrım seni yanımdan ayırmasın.
Bütün günahlarını bağışlasın.
Ayırmasın, delice sevenleri.
Bana güzelliğini bağışlasın.

> Bana göre aşk yok

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Düet : Sirel
Arajör : Murat Yeter
Mix : Tarık Ceran/Marşandiz

Percüsyon : Murat Yeter
Klavyeli Çalgılar : Murat Yeter
Elektrik ve Akustik Gitar : Can Şengün
Brass Grubu : Göksun Çavdar, Anıl Şallıel, Hasan Gözetlik
Vokaller : Cihan Okan, Ercüment Vural, Sibel Gürsoy, Sirel
Stüdyo : Marşandiz

Delidir gönlüm, laf dinlemez
Neler anlattım ona, söz geçmedi
Bulamadım hiç aşkı, bulduramadım
Nerede akşam, orada sabah, tutturamadım

Duydum ki, aşk benden düpedüz korkarmış
Bu küskün halimden, pişmanım çok
Kalbimin aynası, yüzümün aynası
Yalancı şu dünyada, bir tek dostum yok

Bana göre aşk yok hayatta,
Bana göre insan.
Sana göre sevmek cennetse,
Bana göre hüsran

>Bereketsiz

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Arajör : Tolga Kılıç

Mix : Özgür Yurtoğlu
Yaylı : Gündem
Perküsyon : Mehmet Akatay
Bağlama : Ali Yılmaz
Vokaller : Cihan Okan, Ercüment Vural, Sibel Gürsoy, Yeşim Vatan
Kayıt : Alican
Stüdyo : Marşandiz

Sevmek ayrı bir dert, sevmemek ayrı
Aşk bir anda biter mi güzelim, gerçek olsaydı
Korkmuyorum, ayrılıktan sen de korkma sakın
Belki aşk için vakit erken, belki çok da yakın

Konuşarak halledemezsek
O zaman küser ayrılırız biz

Güzelim aşk çok yürek ister
Sende aşklar bereketsiz

> Acılarımız Bir

 

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Arajör : Mert Ekren

Mix : Tufan Taş
Perküsyon : Mehmet Akatay
Kaval : Eyüp Hamiş
Kemanlar : Gündem Yaylı Grubu
Stüdyo : Marşandiz

Bir yağmur olsam göklerde,
Bir deniz olsam
Ele güne sorup anlaşsak
Ve ben mesut olsam.
Bir yağmur olsam göklerde,
Bir deniz olsam
Ele güne sorup anlaşsak
Ve ben mesut olsam.

Yüreğim acılara körebe gibi,
Yolunu bulamadı göçebe gibi.
Sen onu acıtanı gençliğine ver
Sonra da oku bana talebe gibi.

Acılarımız bir, yazılarımız
Daha niye kurumadı yaralarımız.
Yeryüzüne fazla bile anılarımız,
Bir arada yaşamanın çok nedeni var.

>Hasret

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Arajör : Tolga Kılıç

Mix : Özgür Yurtoğlu
Yaylı : Gündem
Perküsyon : Mehmet Akatay
Buzuki : Ali Yılmaz
Akordeon : Bekir Sakaryalı
Vokaller : Cihan Okan, Ercüment :Vural, Sibel Gürsoy, Yeşim Vatan
Kayıt : Alican
Stüdyo : Marşandiz

Kıskanırım seni ben,
Başkasıyla paylaşamam.
Ekmeğimsin, suyumsun canım,
sen olmadan yaşayamam.

Yine senden hiç haber yok,
Başkasıyla eğlendin mi ?
Yoksa gönlünü kapatıp aşka,
Benim gibi dellendin mi ?

İlk defa özledim,
Ellerinden tutmayı.
Kırk bin gece ağladım,
Hiç sevmem abartmayı

Bırakın hasret kalbime vursun
Kapadım gönlümü aşklara karşı
Anılar bir gün benden hesap sorsun
Önümde diz çöküp, anlat aşkı

İlk defa özledim,

> Şantaj

 

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Müzik : İskender Paydaş
Aranje : İskender Paydaş

Mix : Özgür Yurtoğlu
Akustik Davul : İskender Paydaş
Synth : İskender Paydaş
Klarnet : Bülent Altınbaş ( kirpi)
Bağlama & Cura : Ali Yılmaz
Perküsyon : Mehmet Akatay
Gitar : Alişan Göksu & Gültekin Kaçar
Yaylılar : Gündem
Back Vokal : İskender Paydaş
Kayıt : İskender Paydaş, Saygın Özatmaca
Edit : Deniz Ilgar
Stüdyo : Pay Records İstanbul & Babajim

Ah o yardan, gül dudaktan, vazgeçen hain.
Yapışık olsun teni tenimde, öpmeyen zalim.
Suya ateş yakarım, seni ısıtmak için
Bir ömür aç yatarım, tadına doymak için

Bana bu yaptığın, düpedüz şantaj,
Bak işe yaramadı, yüreğime yaklaş.
Kapımın önüne geliver usulca,
Gel de rahat edeyim.

> Aşk mı Lazım?

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Aranjör : Tolga Kılıç

Mix : Özgür Yurtoğlu
Yaylı : Gündem
Perküsyon : Mehmet Akatay
Buzuki : Ali Yılmaz
Vokaller : Cihan Okan, Ercüment Vural, Sibel Gürsoy, Tuğba Önal
Kayıt : Alican
Stüdyo : Marşandiz

Bana senin gibi aşk mı lazım
Ne beni güldürür, ne de uyutmaz
Kapına kul köle müptelayım
Bir ömür ağladım, bana dokunmaz

Yalancının birisin sen,
Beni hayata küstürdün
Vazgeçmişsin sevgimden,
Boşuna mı süründürdün

Aklıma gelmedi yazık,
Bana verdiğin azaplar.

Bu gece evde otur,
Diye koyduğun yasaklar.

Dinlemem sözlerini
Artık kendime sen gibi yar bulurum
Üzülmemem sevgilim
Şimdi sensiz mesut olurum

Bana senin gibi aşk mı lazım ?
Ne beni güldürür, ne de uyutmaz.
Kapına kul köle müptelayım,
Bir ömür ağladım, bana dokunmaz.

>Unutursun

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Düet : Sirel
Aranjör : Murat Yeter

Mix : Tarık Ceran / Marşandiz
Percüsyon : Murat Yeter
Klavyeli Çalgılar : Murat Yeter
Elektrik ve Akustik Gitar : Can Şengün
Soprano Saksafon : Göksun Çavdar
Grup Kema : Gündem
Vokaller : Cihan Okan, Ercüment Vural, Sibel Gürsoy, Sirel
Stüdyo : Marşandiz

Okudum, okudum kitabını,
Aşkı anlatandan.
Altını çizdim her yalanının,
Çıkmaz hafızamdan.

Ya senin bütün bakışın sahte
Ya da senden ayrılması zor.
Ya gönül, bugün deli nöbette,
Ya senin tadında, biri zor.

Unutursun, ah unutursun,
Yürek, aynı fırtına misali.
Senelerdir aşkla dolu kalbim,
Daha önce az mı zedelendi.

> İzin Ver Aşkım

 

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Aranjör : Tolga Kılıç

Mix : Özgür Yurtoğlu
Yaylı : Gündem
Perküsyon : Mehmet Akatay
Elektro Bağlama : Ali Yılmaz
Vokaller : Cihan Okan, Ercüment Vural, Sibel Gürsoy, Sirel
Kayıt : Alican
Stüdyo : Marşandiz

Kolay olmayacak,
Hasretini çekmek,
Belki o günleri
Çok arayacağım.
Hep aklında kalsın,
Seni çok sevdiğim,
Kızgın ateşlerde,
Yürek dağlayacağım.

Dinlemedin sözümü,
Kadere karşı geldin.
Hem sevdim, hem sevild

Aşkına boyun eğdim.
İnanmadın hiç bana,
İnandırmam imkansız.
Bir kez olsun, sözümü dinlemedin Vicdansız.

Bana bir kez izin ver aşkım,
Sana ait neler var akılımda.
Seni sevmek, bütün günahım,
En güzel şey, sensin hayatımda.

 

 

> Aklım Kalbime Dost

 

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Aranjör : Mert Ekren

Mix : Tufan Taş
Akustik-Elektrik Gitar : Gültekin Kaçar
Ud : Altuğ Öncü
Perküsyon : Mehmet Akatay
Stüdyo : Marşandiz

Neşemiz gelsin eğer istersen
Ne de güzelsin gülümserken
Anılara bak, hatırladıkça,
Yeni baştan gül, ben ağladıkça.
Baktım yalnızsın, şu kısa dünyada,
Çok ararmışsın, aşkı sokaklarda.
Sussam anlar mı, onu düşündüğümü,
Bir gün anlar mı, nasıl üzüldüğümü.

Olmaz olsun

Aklım kalbime dost olaydı
Keşke seni görmez olaydı
Başka yaşama sebebim yok
Keşke seni sevmez olaydı

 

> Sefa

 

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Aranjör : Tolga Kılıç

Mix : Özgür Yurtoğlu
Yaylı : Gündem
Akustik Gitar : Sehan Yasdıman
Ney-Kaval : Eyüp Hamiş
Perküsyon : Mehmet Akatay
Vokaller : Cihan Okan, Ercüment Vural, Sibel Güsoy, Yeşim Vatan
Kayıt : Alican
Stüdyo : Marşandiz

Ne sefadan, ne beladan, hayat aşktan oluşur
İnanırsan, bana cennet, sana hasret yüreğim.
Ne ölümden, ne zulümden, dilim aşktan konuşur
Kıracaksan, en azından, bırak atsın yüreğim

Eskileri unutma, alışkanlığı var hepimizde
Eldekini tutma, savurganlığı var.
Bir kere vurdu mu kalbe o aşkın ecel sopası
Korkutuyor ama kalbe ne faydası var.

Kimsede kalmadı, zerre tebessüm edip yola çıkmak
Layığını bulacak bu efendi yürek yarı çıplak
Korksa da elleri arkada birleşiyor yar için
Ben de bu kavgada olmam bu küpküçük yer için

Varlığımda, yokluğumda, önemli mi senin için
Bunca efkar çokluğunda, kaçtın elimden
Aşk önümden geldi geçti, bir durmadı yörüngede
Kaç karamsar öykü varsa, saçtın elinden

 

> Bilmediğim Yerlerdesin

 

Söz : Tarık İster
Müzik : Suat Aydoğan
Düet : Suat Aydoğan
Aranjör : Suat Aydoğan

Mix : Serdar Ağırlı
Aranjör Asistanı : Ferhan Taştekin, Tarık İster, Fatih Çilingir
Tonmaister : Gökhan Erken
Yaylılar : Kempa Yaylı Grubu
Violalar : İbrahim Şentürker, Metin Kabacı
Çello : Özer Arkun
Perküsyon : Cengiz Ercümer
Gitarlar : Erdinç Şenyaylar
Ney : Eyüp Hamiş
Keyboard : Suat Aydoğan
Vokaller : Feryal, Burçin, Egemen, Suat, Ferhan
Stüdyo : Serdar Ortaç Records

Seni sevdiğime bin pişmanım.
Kalpten sevmek, bu mu söyle ?
Senden bana bir ömrü boş yere verdim.

Sen beni bıraktığına pişman.

Gözümün içine bakarak, yalan söyledin sen,
Çaresiz bekleyip, deli oldum ben.
Seni ne kadar çok aradım, sordum sayısızca.

Bilmediğim yerlerdesin, hasretinle yaşıyorum
Kahrolarak soruyorum kendime
Dönmemenin sebebini, bu anlamsız sensizliği
Haykırarak söylüyorum,
Seni çok seviyorum.

 

> Arıyorum

 

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Aranjör : Suat Aydoğan

Mix : Serdar Ağırlı
Aranjör Asistanı : Ferhan Taştekin, Tarık İster, Fatih Çilingir
Tonmaister : Gökhan Erken
Klarnet : Bülent Altınbaş (Kirpi)
Gitar : Erdinç Şenyaylar
Keyboard : Suat Aydoğan
Perküsyon : Cengiz Ercümer
Stüdyo : Serdar Ortaç Records

Aşk, nereye kadar, acı verir ki insana?
Yüreğime dokunsa da, giderim.
Çok, çok zaman önce,
Yaraladın huzurumu,
Silemedim gururumu, gideyim.

Beni üzen hayatlara, beni yoran telaşlara
Tutunduğum tüm aşklara, inanmıyorum.
Beni bıraktığın günü, yazıyorum kader diye,

Ama zavallı kalbine güvenmiyor.

Arıyorum, gerçek aşkı masallarda,
Arıyorum, hayal gibi, uzaklarda,
Seni, nasıl mutlu etsem, yetinmezsin
Hayatıma giren, en son hata, sensin.

 

> Kadınım

 

Söz - Müzik : Serdar Ortaç
Aranjör : Mert Ekren

Mix : Tufan Taş
Akustik Gitar : Gültekin Kaçar
Perküsyon : Mehmet Akatay
Bass : Mert Ekren
Ud : Altuğ Öncü
Klarnet : Şükrü Tırkış
Kemanlar : Gündem Yaylı Grubu
Stüdyo : Marşandiz

Kadınım, öyle saf, öyle çok özledim kokunu.
Kadınım, önceden okşayan olmamış dokunu.
Varlığım, benliğim, beyliğim senin, keyfe keder.
Kadınım, sana bence bu aşk yaramış, ne güzel.

Ağlama, dayan biraz.
Bugün yanındayım, kafam da güzel.
Üzgünüm, sabır biraz, sakın hayır deme,
Sabır da güzel.

Bende suç, haklısın.
Seni kimse hayatımdan çıkarmasın.

Aşkım, yırtık resim yatağın arasında.
Ama sen başka beden uyudu sanıyorsun.
Sen hiç yok olmadınki gözümün ışığında.
Bebeğim, sen her sabah yüzüme bakıyorsun.

Ben de suç haklısın.
Seni kimse hayatımdan çıkarmasın.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1191
بازدید کل : 111854
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1